Monday, October 20, 2014

Tak rugi

Sila kagum dari jauh. Woha!
Bibit bibit yang sering digunakan oleh Hamka si kereta mayat..
Aku dihadiahkan buku karangan Hamka oleh si dia.. Setelah aku admire tulisan Hamka diFB.. Bagi aku penyampaian ilmu agama dari dia sangat ringan untuk diserap sebab berunsur lucu dan jelas..
Aku ada dua buah buku -permata yang hilang kini dijumpai dan kamar sutera.. Kedua duanya aku dah khatam.. Sesuai untuk orang yang berumah tangga.. Banyak pengajaran yang boleh dikaut dari kisah dalam buku buku tu.. Terima kasih Hamka sudi kongsi kisah benar diri sendiri..
Akan aku jadikan buku tu sebagai diari diri sendiri bila aku berumah tangga nanti supaya dapat mengharmonikan rumah tangga aku.. Woha!
Ps: Hamka layan peminat sampai sign dalam buku terjual.. Terbaik

No comments:

Post a Comment

shut up !!! ~__^

Note: Only a member of this blog may post a comment.