Thursday, May 19, 2011

sesungguhnya aku amat merindui....

assalamualikum.... hye jumpe lagik... hari aku nak cter pasal life aku yang aku rindui,,,,, sejak aku pindah dari KKJB ke KSKB,,,, hidup lebey tak ber..... hur,,, ntah la,,, tapi aku tetap bersyukur... tak payah panjang lebar cter... nih aku post pic2 aku dari zaman KKJB ke KSKB.... yang berminat ngan mane2 pic tolong jangan copy ek.. coz hak cipta terpelihara... hahahaha.....


KKJB





aktiviti pertama aku jejak kaki kt JB

tyme nih group aku kene pakai baju warne hijau.... sehari sebelum 2 sanggup g CS untuk beli baju semate2 untuk fire drill... hahahaha... sangat2 kelakar.... 1st tyme jejak kaki kat jb da berani gler g bandar, da la malam.... da beh aktiviti 2 aku n 2orang lagi, yati n fafau buat sejarah baru then kene ngan budak kelas n senior.... huhuhu... maap..... hahahaha.....

 tempat melepak

 teman kitorang tyme dalam kelas


 Dataran JB setelah mencekik



  lepas ceramah isra mikraj


 tyme sultan Johor mangkat
 bilik mesyuarat KKJB....
 dinning KKJB


 
amacam okay x??? tu la life aku... tapi bukan setakat nih jer r.... tunggu sambungan nyer kay.... bye....

No comments:

Post a Comment

shut up !!! ~__^

Note: Only a member of this blog may post a comment.