Thursday, October 9, 2014

Kekal

Genap 11 tahun..
Tak sangka secepat ni..
Masa tu aku balik dari sekolah..
Semua sedara mara dah berkumpul..
Ada yang menangis..
Aku seakan dapat tangkap..
Mesti ada kematian..
Ternyata betul..
Rupanya.. Bapa saudara aku
Arwah Mansor..
Allah.. Masa tu.. Hanya Allah yang tahu..
Aku menangis sepenuhnya..
Setiap kali teringat arwah..
Aku menangis..
Arwah orang yang tersangat istemewa..
Terlalu istimewa..
Dia pelita kegelapan hidup aku masa tu..
Banyak beri dorongn.. Sokongan..
Penuh rasa simpati.. Empati.. Dan kasih sayang..
Masih segar dalam ingatan.. Sehingga sekarang..
Waktu aku dapat tahu wak meninggal..
Aku tak dapat hentikan airmata..
Mengalir keluar tanpa dipaksa..
Antara perkara yang betul betul buat aku sedih..
Kehilangan arwah..
Wak.. Akak rindu wak.. Akak akan kenang semua yang wak buat untuk akak.. Akak sayang wak.. Takkan ada setanding wak.. Allah lebih sayangkan wak.. Sebab wak orang baik.. Semoga wak tenang kat sana.. Akak sentiasa doakan wak.. Al Fatihah...

No comments:

Post a Comment

shut up !!! ~__^

Note: Only a member of this blog may post a comment.