Monday, October 27, 2014

01 | Mrs Harfizie

Officially halal.. Alhamdulillah.. Semoga aku berjaya menjadi seorang soleha.. Semoga lancar urusan rumah tangga aku.. Semoga dikurniakan cahaya mata yang sihat dan soleh.. Semoga aku diberi kesihatan tubuh badan yang sihat untuk aku berbakti pada keluarga dan agama.. Semoga aku dapat disayangi suami dan keluarganya..
Bi.. Thanks accept me to be your wife.. Truly i am not perfect but i'll be for you.. Take me to jannah one day.. In sha Allah..
For u.. Semoga jadi suami yang penyanyang dan beriman.. Semoga jadi pemimpin keluarga yang hebat.. Semoga sihat walafiat sehingga sayang pergi.. Semoga bi dapat sesuaikan diri dengan sayang dan keluarga.. Semoga sayang yang pertama dan terakhir.. Aamiin

No comments:

Post a Comment

shut up !!! ~__^

Note: Only a member of this blog may post a comment.