Sunday, October 19, 2014

Relaxing

Setiap bakal pengantin selalunya akan ke spa rawatan kecantikan.. Terutamanya perempuan..
Aku berpeluang untuk memanjakan diri.. Best.. Walaupun belanja agak besar.. Nak cantik tak kisah la kan..
Aku pergi spa di bandar permaisuri.. Bio Flora.. Service bagus.. Pekerja peramah dan banyak pengalaman.. Tak lokek ilmu..
First aku buat body scrubbing.. Memang lain bila orang yang tolong sental badan kau. Syok.. Sejuk je ase.. Then bilas..
Kemudian bertangas.. Mula mula aku mintak steam bath or sauna.. Tapi tangas tu bole jadi 2 in 1 so aku pilih tangas.. Mula mula agak janggal.. Pedih sikit.. Terutama bahagian celah peha.. Lama lama ok dah.. Sebab tahu kebaikan dia.. Sesuai untuk orang berkahwin.
Lepas tu aku berurut.. Part ni memang best.. Sape sape yang tak suka urut sebab sakit.. Memang tak rugi cuba kat sini.. Tak sakit.. Tak geli.. Just nice..
Then buat facial.. The best part ever.. Tapi tak banyak yang dimake over sebab kulit tak ade masalah.. Just buang sikit blackhead kat hidung lepas steam.. Pakai mask.. Dah..
Last but not least.. Pedicure and medicure..
Lapar giler.. Jangka 3 jam.. Aleh aleh dekat 4-5 jam.. Kebas bontot baring.. Tapi memang enjoy.. Si dia pon enjoy sampai terbedengkur.. Alahai.. Laki sape la tuh

No comments:

Post a Comment

shut up !!! ~__^

Note: Only a member of this blog may post a comment.