Wednesday, May 18, 2011

boring - _ -

assalamualaikum..... hye jmpe lagik... hurm nak buat ape ek hari ni.... rabu... pasar malam... tapi cam nk hujan jer.... lapar nye...tibe2 rase nak makan coklat....kalo dapat kek pon ley gak.... cakap pasal kek teringat kek adek aku yang sedap.... 

 kek adik ku yang tersayang

bile la nak dapt kek hari jadi ni... hurm..... rase nye da lama aku xsambut hari jadi aku ngan family.... tahun lepas kongsi sambut ngan kak cimon.... hahahaha best gler tyme2..... makan xhinggat.... sedap nye kek kami..... akak bile nak beli kek lagi....

kek kami xdan nak tulis nama pon...huhuhu

dalam aku boring2 nih romate aku ngah frust gler coz terpilih sebagai ketua next sem.... best gak minah nih frust... ley dengar dye goreng gitar dye.... baek punye... hahahaha...... b strong cyunk.... ujian semue ni..... cyaiok !!!!

No comments:

Post a Comment

shut up !!! ~__^

Note: Only a member of this blog may post a comment.