Wednesday, May 18, 2011

For mY Love..... ~__^

assalamualaikum..... hye jumpe lagik.... banyak2 aku bebel kat cini tapi nape aku ley tertinggal someone... orang yang paling aku sayang.... siti binti embi aka mamaku.... sorry mama.... huhuhu...

happy birtday mama yang ke 51tahun.... semoga panjang umur, dimurahkan rezeki dan sihat sejahtera.... alhamdulillah tyme aku balik cuti sem hari tu aku da bagi hadiah yang special untuk mamaku.... 3bulan aku cari idea n nak siapkan hadiah untuk mama.... so akhirnya berjaya gak aku sediakan hadiah hari jadi n hari ibu.....

tq mama coz besarkan akak.... insya allah akak akan balas jasa mama walopon tak setanding pe yang mama buat untuk akak...

sorry r aku tak dapat nak post pic hadiah or mama aku.... kay r setakat ni jer la yang aku dapat citer.... nak g thumb print jap.... bye.....

No comments:

Post a Comment

shut up !!! ~__^

Note: Only a member of this blog may post a comment.