Tuesday, May 17, 2011

Hidop sebagai Student Nurse....... ~__^

assalamualaikum..... hye nad sini.... aku nak cter pasal aku.... huhu..... malu lak.... kalo nak bace bace r kalo xnak xper aku xpaksa.... hahahaha ayat poyo....
kay aku mulekan tentang aku yang berusia 17 tahun yang da beh SPM tahun 2007 kat SMKHK then bekerja sengal2 kat kilang SINMAH sebelom bekerja kat kedai HP , then aku terpaksa ke skulll.... huhuhu FORM6 kat SMKSA.... tak lame pon coz aku dapat masuk kolej,,,,, KTIAM ambek nurse..... alhamdulillah cita2 aku tercapai gak.... mule2 sedey jer tengok budak2 kelas F6 dapat belajo kat tempat len....
tapi aku belajo samapai sem 2 jer coz aku dapat tawaran KKM kat KKJB.... mule2 aku xnak g sane.... aku xnak tinggalkan kolej aku....hurm......memang susah nak buat keputusan,,,,,,, tahu tak KKJB 2 bende?????
hahahaha kalo tahu angkat tangan cam ucopwilcha......hahahahaa..... t aku cter kan eh....coz aku nak g nonton asmara2...huhuhu...bye2.....

No comments:

Post a Comment

shut up !!! ~__^

Note: Only a member of this blog may post a comment.