Wednesday, May 18, 2011

KkJB ??????

assalamualaikum..... hye jumpe lagik.... hari ni aku nak sambung cter aku semalam pasal KKJB.... bende la KKjb ni eh... hahahaha.... KKJB or Kolej Kejururawatan Johor Bahru.... dari melaka aku shift gi JB memang sangat2 berat aku nak buat keputusan.... tapi aku terpaksa gak... misti ade yang cakap aku ni xbersyukurkan,,,, aku bersyukur sangat2, aku bukan xnak kalo xbuat apeaku g mohon n interview tapi macam2 halangan.....
aku dapat surat yang aku ni simpanan n kalo dalam seminggu xde terime surat makne nye aku xdapat...tibe2 satu hari ni...tyme aku praktikal kt GH melaka sedara aku bagitahu aku dapat surat dari KKM n kene g JB.... WHAT????? JB??? 
Johor

hurm aku xpenah terfikir aku akan merantau tempat orang tanpa seorang pon sedare mare.... dah la aku kene masok kelas setelah 2minggu dorang belajar.... sangat2 bias... hahahaa.... macam2 aku dengar tentang KKJB..... dah la memang xjiwo da 2 dengar lak macam2.... aku just pikir pasal mama aku jer.... cian dya kalo aku terus kat KTIAM.... so aku tekat n berjuang kat KKJB.... 
ternyata betol sangkaan aku..... aku ley jadi CS siot dok cini.... macam2 jadi, yang xpatut jadi pon ley jadi gak...hahahaha..... ley dikatakan tiap2 hari stress n nangis.... hahahaha,,,,, cian kene buli.....
tapi bile pikir2 balik dari sudut positif aku bersyukur sangat2 dapat pengalaman cam ni buatkan aku lebih kuat n paling penting hubungan antara senior n junior sangat rapat walopon kitorang kene hormat dorang tapi seronok.... tempat len xkan dapat rase cam pe yang aku rase..... tq akak2.... i'll miss u all....

No comments:

Post a Comment

shut up !!! ~__^

Note: Only a member of this blog may post a comment.