Friday, December 30, 2011

aku misi so ???

asalamualaikum...
ceh tittle cam nk gadoh jer kan kan... huuu
aku nak citer r pasal dari 15.1.20009 sampai 14.12.2011 aku jadik dak misi nih aku bangge sangat2..
nak2 time2 cam skunk nih.. bnyk pengangguran.. untung la under KKM kan... huuu
sape ckp cm tuh... tak bek tau.. tuh rezeki masing2... puan aku cakap kami nih pon tak tentu dapat pelantikan kalo ade masalah dalam KKM... tahu2 sendiri la kan da pencen samapai umor 60..
aku tak larang n aku sokong ape jer yang da di arahkan... taraf hidop tinggi beb,,, lagipon mereka2 banyak pengalaman... kan..
kay berbaik kat cerite asal.. alhamdulillah sepanjang 3 tahun nih aku timba banyak pengalaman yang membina.. mungkin kadang2 rase sakit tapi sangat manis.. sangat berguna..
memang perit sekali bile ade yang melanda kami.. sedey yang tak terkata.. frens i always miss u all...
muah kat kamu semua...





No comments:

Post a Comment

shut up !!! ~__^

Note: Only a member of this blog may post a comment.