Sunday, September 7, 2014

Apa yang lebih bahagia?

Alhamdulillah...
Hanya itu yang terus terkeluar.. Dari lubuk hati ikhlas menyebut dibibir..
Allah Maha Adil..
Sepanjang perjalanan kehidupan.. Telah ditentukan yang terbaik untuk umatNya..
Hanya kita yang akan mencorak dan menjalani dengan penuh warna..
Aku bersyukur.. Bagi aku.. Aku dah dapat kenikmatan dunia yang sementara..
Namun aku tetap bersyukur..
24 tahun.. Ni la hadiah dan nikmat terbesar yang penah aku perolehi..
Selalu mengimpikan seorang abang.. Adik beradik perempuan.. Puas aku berangan.. Puas jugak aku bemimpi..
Akhirnya.. Allah beri kesempatan.. Dengan ganjaran keluarga besar untuk aku.. Bukan sahaja abang dan adik beradij perempuan.. Tambahan adik adik lagi.. Ok.. Just nice..
Aku berharap penyatuan darah antara kami akan menjadi sesuatu yang diredhai..
Aku berharap jugak kami akan bersatu dan bahagia.. Terima kasih Ya Allah..

No comments:

Post a Comment

shut up !!! ~__^

Note: Only a member of this blog may post a comment.