Tuesday, August 12, 2014

Belajar untuk tenang dan sabar

Hari ni memang kesabaran aku tercabar..
Dah la tahap kesabaran dalam diri ni tipis.. Kata orang katau marah.. Senyap.. Jangan cakap lagi.. Tapi aku tak..
Ok next step duduk kalau berdiri.. Ok aku duduk.. Tapi sakit rasa nya dada..
Tak jalan.. So next baring.. Tak kan aku nak baring,tengah keje.ok last step ambik wudhu.. Tapi aku bukan setakat wudhu.. Aku terus mandi.. Siap basah rambut.. Baru lega sikit.. So jangan ngada ngada tanya or ungkit cerita tu lagi..
Pagi pagi lagi dah uji aku..
Sampai sakit hati.. Membawak ke sakit seluruh badan.. Mungkin terlalu stress..
Sampai kan aku tak bole tidur.. Nak bagi quota Biar cacat.. Jangan kurang ajar.. Dari muda tak nak mati.. Dah tua susahkan orang.. Semoga Allah ampunkan dosa aku.. Aamiin

No comments:

Post a Comment

shut up !!! ~__^

Note: Only a member of this blog may post a comment.