Thursday, January 9, 2014

Dugaan

Kenapa naluri aku kuat mengatakan yang aku banyak menyusahkan dia..
Dari awal perkenalan sampai nak kahwin..
Aku perhatikan dia selalu letih tak cukup rehat..mungkin letih mengangkut aku ke sana sini..rasa membebankan sangat..sepatutnya aku lebih berdikari..
Aku patut berdiri diatas kaki sendiri..cari makanan sendiri,ke tempat keje sendiri,jaga diri sendiri..
Bukan menyusahkan dia..
Aku sedar.. Sejak dia buat keputusan nak kahwin dengan aku.. Macam macam masalah kewangan dia hadapi..aku yang sebabkan dia terpaksa berikat perut..aku sedih sangat bila dia cakap mengidam makan itu ini..tapi mengenangkan bajet dia terpaksa lupakan..
Ya Allah..aku sangat kecewa dengan diri aku sendiri..aku takut nak berterus terang..takut menyakiti hati dia..sekali lagi
I am so sorry love

No comments:

Post a Comment

shut up !!! ~__^

Note: Only a member of this blog may post a comment.