Sunday, June 19, 2011

Tolong Lah Bersopan!!!!!



assalamualaikum hye jumpe lagi... hari ni aku nak citer yang aku bengang gler... warne font pon kuning kan.... DIGI memang bengang aku melihatnye.... dari aku sampai rumah sampai sekarang... meh aku citer...

hari sabtu tyme aku sampai aku nak topup digi bb aku... then aku terkejut bile xley gine dah coz kene register... kay fine!!!! aku pon kuar g MT hari selasa then g la masok 1 kedai DIGI ni... nak register bayar rm5 miss... owh kay fine... aku prepare rm10 lagi tau... then amoi ni cakap miss da ta boley register lagi da... ha ta boley blah.... aku da panas haty...!!!
then aku g r 1 lagi kedai DIGI... aku mintak register.. apek 2 pon cakap xley gak...
aku pelik r... xpe r.. yang bertambah panas 2 apek 2 ley cakap kene g kedai yang awak beli 2... aku pon jawab r xkan la aku nak g JB untok register jer... then apek 2 krek3....

aku redha je la...then hari khamis aku kuar lagi beli sim baru... da REGISTER aku balik... minah2 2 janji ley terus gune... bile balik aku terus excite nak gune... kesal sungguh tengok xley gume lagi... esok tu aku soh adik aku g bile da lebih 24jam aku tunggu bagai buah yang xkan gugur.... then adik aku soh call kuar... ha??? kay fine.... aku pon ikot la... then no servis... no sevis.... no servis....!!!!

aku g MT lagi then bawak laptop,handphone n BB aku hari sabtu.... then minah2 2 macam2 la alasan... last2 cakap esok la akak datang balik coz apek yang mahir pasal bende2 ni cuti esok dye ade... panas telinga aku dengar... kay fine!!! hari ni aku g lagi nagn mama aku... hambek ko bile mama aku bersuara.... merah muke apek 2... then macam2 la dye bagi alasan... mike xsenyum langsung... xhormat pelanggan... then solve problem aku.... tapi apek 2 buat muke yang kornag ley sebut ngan bangga nya >>> WTF.... memang melampau jawab soalan pon... memang hampeh... jangan harap aku g lagi kedai ko....

nasihat aku untuk semue pelanggan sentiasa betul jangan 1 hari nanti xde lagi pintu rezeki...

No comments:

Post a Comment

shut up !!! ~__^

Note: Only a member of this blog may post a comment.